donderdag, 22 jan.'09

Uit de boek Wijsheid
16, 12b

Uw woord is het, Heer, dat alles geneest

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je geloof zo klein was---als een mosterdzaadje----ml

Anoniem zei

Dat heb ik ervaren toen ik in zo'n situatie zat, dat ik geen ander woord kon verdragen dan het woord van de Heer.

Anoniem zei

Dat heb ik ervaren toen ik in zo'n situatie zat, dat ik geen ander woord kon verdragen dan het woord van de Heer.

Anoniem zei

Maria, ik vind ook dat de woorden van de Heer helend kunnen zijn, vooral als men in de miserie zit. Eén Woord van Hem dat u raakt is méér dan helend; Zijn woorden zijn woorden van die leven geven. C.

Anoniem zei

Gods Woord heelt... Gods Woord spreekt vrij...In het begin was het Woord, het Woord was bij God en het Woord was God... Het Woord is mens geworden en heeft bij ons gewoond, vol van goedheid en waarheid en wij hebben zijn grootheid gezien, de grootheid van de enige Zoon van de Vader... Jezus heelt... Jezus spreekt vrij... Jezus, onze Hogepriester, de enige Middelaar tussen ons en God. Wat een voorrecht om Hem te kennen.