Geen dagelijkse mails meer

Beste mensen,

zoals je misschien al gemerkt hebt worden er geen citaten meer verstuurd.
De reden is te vinden in een overbelasting van het aantal emailadressen, en mijn huispc-ke kan dan niet meer aan.
De website, met z'n 'citaat van de dag', de 'lezingen van de dag', de overweging op het evangelie, enz... zal echter wel nog dagelijks geupdated worden.

Deze blog blijft voorlopig in het leven.
Hopelijk vinden jullie, vaste bezoekers, en nog anderen, de weg naar deze blog.

Alle Goeds,

kris

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste Kris,

Jarenlang was het dagelijjks bijbelcitaat, de lezingen, de psalmversen, de commentaren, voor mij een vaste voedingsbodem waar ik iedere dag met groot vertrouwen naar uitkeek. Ik heb ook bij toch wel wat mensen dit heel mooie initiatief beknd gemaakt. ik zal dit erg missen. Het geheel was tot in de puntjes verzorgd en opgeluisterd met prachtige fot's, ikonene, schilderijen ...en dat kan alleen maar door iemand die erg geïnspireerd leeft. Een direct alternatief is er niet, misschien kan jij er één. Tegelijkertijd wil ik een groot gevoel van dankbaarheid uitspreken voor het jarenlange werk. Het heeft mij heel erg ondersteund.
Hartelijke groeten,

Luc

Anoniem zei

Ik ga je citaat missen. Je doet mij veel verdriet door hiermee te stoppen, dit was ZO mooi!! Altijd als een initiatief succesvol is stopt het. Ik snap het wel, maar juist doordat dit zo goed was had je dit kunnen voorzien. Ik vind het een verarming. Deze blog heeft wel wat, maar is niet voldoende. Zeker niet voor mij, hier kun je het niet in vinden. Niet alles tenminste. Weer iemand die iets goeds begint waar mensen door getroost worden en het dan laten afweten. Al snap ik het, ik voel het anders aan dan het verstandelijke redeneren, ik voel me in de kou gezet al is zoiets nooit de bedoeling. Ik doe het wel weer zonder.

Anoniem zei

Wat een zelf beklag en zeer egoistisch. Als iemand zijn zin niet meer krijgt gaan ze een schuldige zoeken. De slachtoffer rol is voor vele mensen een dankbare rol ze kunnen de schuld van hun eigen tekort komingen bij de ander leggen.
Je kan ook van dankbaarheid getuigen voor het vele wat je gegeven is. Bij u is het kopje alijd half leeg in plaats van half vol.
Annie

Anoniem zei

Beste Anoniem...

Ik begrijp je reactie.
Ik zit er ook zéér verveeld mee dat het technisch niet meer kan.
Ik hoop echt dat dit voorlopig is, en dat ik het in de nabije toekomst weer kan opstarten.
Dat laat ik op deze blog dan ook zeker weten.
Sorry voor het ongemak.

kris

Anoniem zei

shit ik had het nodig voor school!